Ofte Stilte Spørsmål
Hvordan henvender jeg meg til styret?
For spørsmål du ikke finner svar på under “Generell informasjon og HMS”, kan du henvende deg til styret pr epost, eller se “Kontakt oss” for videre informasjon.
Klager skal leveres skriftlig til styret pr epost.
Hvor får jeg tak i nøkler?
Ekstra nøkler kan enklest bestilles via Bate. Følg linken i artikkelen om nøkler i Generell Informasjon
Garasjeåpner kan bestilles fra Gapo garasjeporter. Finn adresse under Nyttige NUMMER
Hva gjør jeg om garasjeporten ikke åpner / lukker seg?
Garasjeporter – ved problemer med disse må ansvarlig i styret kontaktes. Se under Kontakt Oss.
Søppel?
Vennligst se informasjon i artikkelen om dette emnet under HMS.
Hva gjør jeg om jeg ikke har garasjeplass eller bod og ønsker dette?
Garasjeplasser følger leilighetene. Det samme gjelder bod. Dersom man ikke har garasjeplass til ekstra bil, må man sette opp et oppslag om at man ønsker å leie dette på tavlen i oppgangen din eller ta kontakt med Skanska for kjøp av ytterligere en plass. Sjekk også egen fane på hjemmesidene våre Parkeringsplass til leie
Hva gjør jeg når lyset i oppgangen ikke virker?
Om lys i korridorer, oppgang, kjellergang eller garasje ikke virker kontakt vaktmester.
Jeg er ny og ønsker å bytte navn på ringeklokken i oppgangen. Hva gjør jeg da?
Da kan du finne malen du trenger under Vedlikehold eller Nedlastinger i venstre kolonne. Last ned malen, fyll ut med korrekt navn og lever til vaktmester som vil skifte ut skiltet.